1) Πως μπορώ να ενημερώνονται για τις νέες προσφορές;
Απάντ.:
2) Πως μπορώ να αγοράσω ένα κουπόνι;
Απάντ.:
3) Πως εκτυπώνω το κουπόνι;
Απάντ.: Από το κεντρικό μενού κάντε κλικ στην επιλογή "Τα κουπόνια μου" για να δείτε τα κουπόνια που έχετε αγοράσει και να τα εκτυπώσετε. Δεν ισχύει για αγορές που έχουν γίνει με μετρητά από το κατάστημα όπου το κουπόνι παραδόθηκε εκτυπωμένο σε πελάτες που δεν διαθέτουν λογαριασμό. Δίπλα από τον τίτλο της προσφοράς που έχετε αγοράσει υπάρχει το εικονίδιο του εκτυπωτή. Κάντε κλικ στο εικονίδιο αυτό αφού πρώτα βαβαιωθείτε οτι ο υπολογιστής σας είναι συνδεδεμένος με τον εκτυπωτή.
4) Τι να κάνω αν δεν μπορώ να το εκτυπώσω;
Απάντ.: Εφόσον το κινητό σας λαμβάνει email μπορείτε να δείξετε στο κατάστημα το email που λάβατε κατά την αγορά του κουπονιού έτσι ώστε να συμπληρώσει ο υπεύθυνος τον μυστικό κωδικόκαι τις πληροφορίες που αναγράφονται σε αυτό.
5) Πως εξαργυρώνω το κουπόνι μου;
Απαντ.: Αφού εκτυπώσετε το κουπόνι σας, διαβάζετε τους όρους χρήσης αυτού και το επιδεικνύετε στο κατάστημα κατά την παραλαβή της υπηρεσίας ή προϊόντος που αναφέρει. Η πληρωμή γίνεται παραδίδοντας το κουπόνι και χωρίς επιπλέον χρήματα. Εφόσον επιθυμείτε επιπλέον προϊόντα ή υπηρεσίες από τις αναγραφόμενες μπορείτε να ρωτήσετε το επιπλέον κόστος στο κατάστημα.
6) Τι γίνεται αν περάσει η ημ/νία λήξης του κουπονιού μου χωρίς να το εξαργυρώσω;
Απαντ.: Κάθε κουπόνι ισχύει μέχρι την ημ/νία λήξης που αναγράφεται σε αυτό. Εφόσον δεν εξαργυρωθεί μέχρι την ημ/νία αυτή το κουπόνι γίνεται ανενεργό και ο πελάτης δεν δικαιείται επιστροφή χρημάτων.
7) Πόσα κουπόνια μπορώ να αγοράσω;
Απάντ.: Κάθε προσφορά είναι διαφορετική και έχει τους δικούς της όρους βάσει του συμφωνητικού που έχουμε συνάψει με την επιχείρηση. Σε κάθε περίπτωση ο μέγιστος αριθμός κουπονιών ανα άτομο θα αναγράφεται στις λεπτομέρειες της προσφοράς και στη σελίδα του "ταμείου" λίγο πριν την πληρωμή όταν επιλέγετε αριθμό κουπονιών προς αγορά.